sobota, 29 sierpnia 2015

Sea Star Premium - nasze wakacje nad Bałtykiem

Uwielbiam Bałtyk - żadne zagraniczne morze nigdy nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak On. Zawsze mnie zaskakuje. Jest taki dziki i nieobliczalny. I zimny jak cholera! ;)
W tym roku postawiliśmy właśnie na wakacje nad naszym polskim morzem. Ze względu na wakacyjną przerwę w przedszkolu urlop musieliśmy zaplanować na sierpień więc zagraniczne czerwcowe "firsty" i wrześniowe "lasty" musiały odejść w niepamięć. Niestety wakacje za granicą w pełni sezonu to bardzo kosztowna impreza, więc nie braliśmy ich pod uwagę.
Jako, że tym razem wybieraliśmy się w większym gronie - razem z moją mamą i bratem szukaliśmy noclegów, które dadzą nam pewną swobodę. M. upierał się też, że chce sobie pogrillować, więc decyzja zapadła - szukamy domku.
Nauczeni doświadczeniami, szukaliśmy czegoś bliziutko morza, co by droga na plażę z tym całym ekwipunkiem nie zajmowała nam pół dnia. Wiadomo - parawany, ręczniki, maty, wiaderka. I niesforna trzylatka ;) Nawet pincet metrów wydaje się czasem wiecznością ;)
Na stronę Sea Star Premium trafiłam kompletnie przez przypadek i od razu mnie oczarowała. Oferowała właściwie wszystko czego szukaliśmy (no może brak posiłków - ale wiem, że nad tym pracują ;)) w super standardzie i atrakcyjnej cenie. Okazało się, że ośrodek jest nowiutki, a to jego pierwszy sezon. Wszystko świeżutkie, nowoczesne i 90 metrów od morza! Z tego co wiem planowane są kolejne inwestycje, więc w przyszłym roku ośrodek będzie zaskakiwał na nowo.
Tymczasem zapraszam na porcję zdjęć :)

PS. Wpis nie jest sponsorowany. Chciałam się zwyczajnie podzielić z Wami fajowym miejscem . Może przyda się w przyszłym roku ;)

1. Wygląda bardzo fajnie :) Dzięki, zapisuję sobie na zaś :P

2. I super ! bo miejsce wydaje się warte odwiedzenia i chętnie sobie to gdzieś zapiszę, myśląc o chociaż kilkudniowych wypadach nadmorskich poza sezonem - dziękuję :) Piękne te Wasze wakacje :)

3. Świetne miejsce! Już pognałam na stronę! My w tamtym roku wylądowaliśmy nad naszym Morzem, ale w mieszkaniu... Z całą pewnością nie było tak atrakcyjne jak ten kompleks ;)

4. Wow. Maja miał gdzie się wyszaleć. Świetne zdj i miejsce również.

5. Wow. Maja miał gdzie się wyszaleć. Świetne zdj i miejsce również.

6. Świetne miejsce ;) Nasze Wybrzeże jest boskie, tak się cieszę,że tu mieszkam:) a jesienią jest najpiękniej:)

7. Ośrodek robi wrażenie bardzo pozytywne. Zdjęcia super, cieszę się, że dobrze się bawiliście i tak fajnie trafiliście:)

8. ależ miejscówka. Wygląda cudownie.

9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

10. Bardzo ładnie to wszystko się prezentuje i już teraz wiem dlaczego tak wielu ludzi lubi wyjeżdżać nad nasze polskie morze. Zresztą ja sam czytałem w https://livemorepomerania.com/ że pomorze jak i całe województwo pomorskie jest bardzo fajnym miejscem do tego aby tam zostać na trochę dłużej niż tylko jedna wycieczka. Sam zresztą nad tym się poważnie zastanawiam.