piątek, 22 listopada 2013

Za późno?!


Wasze wspaniałe blogi przeglądam od paru ładnych miesięcy. Żałuję bardzo, że nie zetknęłam się z tym światem jak byłam w ciąży..no naprawdę! To były takie wspaniałe chwile. Mogłabym je zapisywać - każde muśnięcie od środka, każdy Twój dotyk, każdy kopniak. To jak we mnie rosłaś, jak się rozwijałaś.. Byłaś tylko moja! Później przyszłaś na świat - zmieniałaś się z dnia na dzień, ciągle zdobywałaś nowe umiejętności. Każda z nich była dla nas powodem do dumy. Zresztą nadal tak jest! 
No właśnie! Dlatego przyszedł dzień, że powiedziałam basta! Żałuję okrutnie, że nie było mnie tu wcześniej i nie opisałam wszystkiego co działo się w Twoim pierwszym roku życia. Postaram się choć odrobinkę to nadrobić... A dalej już na bieżąco będę opisywała nasze wspólne chwile w Trójkę. 
Tak ku pamięci - dla Ciebie, dla siebie, dla Nas. Nasz Świat.
W końcu life goes on..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz