piątek, 21 lutego 2014

kilka faktów o mnie ;)

Zostałam nominowana przez Josephine z o wszystkim i o niczym do zabawy. Także zapraszam na kilka faktów z mojego życia :-)

1. Gdzie jest Twój telefon? - na biurku
2. Twój partner? - mąż ukochany
3. Twoje włosy? - blond, do ramion
4. Twoja mama? - najcudowniejsza kobieta na świecie
5. Twój tata? - zawsze do usług :-)
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? - tablet
7. Twój sen zeszłej nocy? - nie pamiętam
8. Twój ulubiony napój? - sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy
9. Twój wymarzony samochód? - bezpieczny, duży
10. Pokój, w którym jesteś? - biuro
11. Twój eks? - całe szczęście, że eks!
12. Twój strach? - choroba
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? - szczęśliwą osobą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? - z mężem
15. Jaka nie jesteś? - punktualna ;)
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś, przed tą co robisz teraz? - rozksięgowałam wyciągi bankowe
17. Co masz na sobie? - jeansy, T-shirt, kremowy blezer i kozaczki
18.Ulubiona książka? - brak
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? - kanapka z pasztetem i sosem tatarskim
20. Twoje życie? - poukładane
21. Twój nastrój? - dobry
22. Twój przyjaciel? - mąż i mama
23. O czym teraz myślisz? - jakie jest rzeczywiście moje życie :p
24. Co teraz robisz? - odpowiadam na pytania
25. Twoje lato? - nie mogę się doczekać! Oby zdrowie dopisało :)
26. Co jest w Twoim telewizorze? - nie mam pojęcia
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? - dzisiaj
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? - nie pamiętam
29. Szkoła? - Pani mgr
30. Czego teraz słuchasz? - radia i rozmów z biura obok
31. Twoje ulubione zajęcia w weekendy? - spędzanie czasu z mężem i córką, wspólne spacery
32. Wymarzona praca? - w biurze
33. Twój komputer? - przede wszystkim używam tableta, czasem podkradam laptopa mężowi
34. Za oknem? - świeci słońce
35. Piwo? - lubię latem, z sokiem
36. Meksykańskie jedzenie? - lubię
37. Zima? - w tym roku nas zaskoczyła..bo nie przyszła! Mam nadzieję, że tak już zostanie :)
38. Religia? - wierzę
39. Wakacje - uwielbiam!
40. W Twoim łóżku - puszysta biała pościel
41. Miłość? - moja rodzina

Nominuję, Ciebie, Ciebie i Ciebie! :) Czyli wszystkich, którzy tu zaglądają i mają ochotę odpowiedzieć na pytania :)


1 komentarz: